Translate

středa 25. března 2015

Kabelka na jaro

Už delší dobu jsem měla nabarvenou látku ve fialovo zelených barvách na kabelku, dokonce jsem udělala i sendvič a pak jsem vše odložila na neurčito. S blížícím se jarem jsem dostala chuť kabelku dokončit. Jedná se o střih, který jsem už několikrát využila na tyto barvené a prošívané kabelky, jen jsem místo prošití spirálkami zvolila prošití bublinkami.

Vnější strana kabelky je podložená vatelínem a bavlnou, podšívka je pak podlepená ronopastem, aby byla kabelka pevnější. Do dna již tradičně vkládám baleár, aby bylo dno pevné a neprohýbalo se, když do kabelky něco dám. Nemám to ráda, proto tomu tímto způsobem předcházím. Ucho má délku necelých 60 cm a jeho délka umožňuje nošení v ruce nebo přes rameno.

Výška kabelky v nejvyšším místě je 36 cm, šířka u dna  36 cm a její hloubka u dna je 10 cm (směrem nahoru se kabelka trochu zužuje u zipu má hloubku 7 cm).









Hezký den.
Jana

4 komentáře: