Translate

sobota 30. listopadu 2013

Modromodré polštářky

Zase jednou přišla ke slovu modrá barva, kterou mám velmi ráda. Ale já mám vlastně ráda všechny barvy, jen se u mě sřídají různá barevná období. A nyní to bylo právě modré období, kdy vznily dva polštářky, kabelka s šálou - zde jsem k modré přidala hnědou a již o něco dříve to byla kabelka modromodrá. Tu jsem ale nikde neukázala, tak ji ukážu teď.

Tento polštářek je ušitý z ručně barvených látek a jsou na něm textilními barvami domalované vločky podle vlastnoruční šablony. Pro prošití jsem po dlouhém přemýšlení zvolila meandry a bílou bavlněnou nit.




Další polštářek je jeden z mých oblíbených, který už jsem dělala v různých barvách. Jedná se o prošívání na bílém podkladu a potom o titěrné domalovávání vyšitých koleček textilními barvami. Je to zdlouhavé, ale mě to baví. Ostatní látky na polštářku jsou opět ručně barvené.




A tady jsou slíbené kabelky. Ručně barvené (jak jinak, že?), doplněné prošitím.






Děkuji za návštěvu a přeji hezký den.
Jana

3 komentáře:

  1. Krásné Jani, ten první polštářek je nádherný a kabelky originální!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. To Tvoje hranie s farbami a niťami je naozaj náááádhernéééé ... waw

    OdpovědětVymazat