Translate

úterý 6. února 2018

Do kuchyně

Dnes to bude velmi stručné, což je v poslední době velmi neobvyklé. Vždycky se zamyslím, jestli to občas s délkou textů nepřeháním, hlavně když mi maminka do telefonu při pohledu na nový článek na blogu sdělí "No to je zase slohové cvičení!". Ale nenechám se odradit, když budu mít chuť a hlavu plnou myšlenek, tak určitě zase něco napíšu. Teď mám hlavu plnou toho, abych dodělala soutěžní quilt na PPM, takže čas na jiné dalekosáhlé úvahy není.
Vzpomněla jsem si ale, že jsem zde neukázala jeden jednoduchý a rychlý výrobek, který jsem tvořila ještě před Vánocemi.
Bylo to opět do klubu Růžový panter na Fleru. Jednalo se o výrobek pro tématický blog, kde jsme chtěli ilustrovat vánoční televizní program.
Po dlouhém přemýšlení jsem dostala nápad, že při focení využiju svá kachlová kamna. Jenže jaký k tomu bude výrobek? Nakonec jsem kvůli fotce ušila dvě kuchyňské chňapky. Základem je ručně barvená látka s několika odstíny oranžové, kterou jsem prošila bublinkovým vzorem. Ten jsem ale hodněkrát obšila a díky tomu se uvnitř látka hodně zvedla a vytvořily se krásné boule.


A tady je fotka z kuchyně, abyste o ni nebyli ošizeni. Schválně. Víte jaká je to pohádka, která je v televizi o Vánocích pravidelně?


Dokonce jsem speciálně kvůli ilustraci upekla buchty. Ale nestěžuju si, poctivě jsme je snědly. A jak nám chutnaly!



Svůj účel chňapky splnily, tak si je možná nechám do kuchyně na ozdobu, protože se mi tam barevně hodí.

K hlasování v blogu vás tentokrát nepozvu, protože vyšel o Vánocích a dávno už zapadl mezi záplavou nových blogů. Ale mám pro vás dvě jiné pozvánky.

Tou první je pozvánka k návštěvě a hlasování v blogu klubu Nestejní, kde jsme se potýkali s tématem Procházka secesním Brnem. Blog najdete zde a kromě krásných výrobků inspirovaných brněnskou secesí v něm najdete i fotky secesních domů, které zdobí Brno a o kterých jste dosud třeba vůbec nevěděli.

A tou druhou pozvánkou je pozvánka k účasti v celoflérovské soutěži, kterou vypsal klub Růžový panter. Můžete společně s námi tvořit na zadané téma, kterým je tentokrát zrození, počátek, jaro, klíčení. V soutěži nejde o žádné ceny, jde o radost z tvoření a o nové nápady. A tentokrát i o těšení se na blížící se jaro. Bližší informace k této akci najdete zde.

Hned na začátek roku je to několik výzev (máme ještě nové téma v Nestejných), tak se jdu rychle pustit do práce ať to všechno zvládám.

Přeji všem krásný den, spoustu nových nápadů a radosti z jejich realizace.
Jana

3 komentáře:

  1. Je to krásný. A pohádka s čerty nejsou žerty Dorota��

    OdpovědětVymazat
  2. Dorota Máchalová-jako živá :-)))
    Chňapky jsou překrásné.

    OdpovědětVymazat