Translate

čtvrtek 15. prosince 2016

Taštička s listím

Vánoce jsou zase o kousek blíž, ale na mé chuti do vánočního tvoření se rozhodně nic nezměnilo. To znamená, že se mu v letošním roce nejspíš úplně vyhnu. Popravdě mi to vůbec nevadí, protože když člověk šije vánoční zboží na prodej, má pak jen chvíli na to, aby zboží prodal. Když neprodá před vánocemi, tak většinou zůstane ležet až do příštích vánoc. I když nemusí to tak být vždy. Já jsem třeba prodala vánoční ozdoby v březnu. A přiznám se, že to bylo velice překvapivé a nečekané.

Když nad tím teď tak přemýšlím (protože psaní dost často nutí člověka uspořádat si myšlenky), tak u mě vůbec nejde o obchodní záměr. Já vlastně nic nedělám s nějakým obchodním záměrem. Všechny věci dělám proto, že mám zrovna chuť je udělat, a i kdyby šly zrovna stokrát na odbyt polštáře třeba s květinovým vzorem, tak je prostě dělat nebudu, pokud do toho nebudu mít chuť. Odešla jsem ze zaměstnání proto, abych dělala věci, které mě baví, ne proto, abych dělala to, co mě nebaví, ale mohlo by to přinést peníze. Zde zdůrazňuji slovo "mohlo", protože jistotu nemáte nikdy. Zjistila jsem, že když dělám něco jen kvůli rozšíření nabídky třeba o levnější věci, stejně většinou nejdou na odbyt. Já jsem si z toho vyvodila závěr, že když chce někdo nakoupit zboží ode mě, tak je to právě proto, že je specifické a jiné, než co se většinou na trhu nabízí. A právě proto, že takové zákazníky zajímá právě tato jinakost, nebudou pro ně zajímavé věci, které mohou sehnat bez problémů i jinde. A když ne stejné, tak desítky podobných. Proto je potřeba najít si svůj styl a zůstat věrný sám sobě.

Ale dost bylo filozofování, jde se na fotky. Tentokrát jsem za základ zvolila černou barvu, kterou jsem podložila zelenou a tyto dvě vrstvy látky (samozřejmě s vatelínem a spodní látkou) prošila volným quiltováním.  Listí uprostřed jsem prostřihla a odstranila vrchní černou látku. Díky tomu vykoukla spodní zelená, na kterou jsem ještě doplnila černé prošití. Ano, je to tak. Nemůžu dělat nic úplně jednoduchého. :) Zadní strana taštičky je už bez prostřihů jen se zeleným quiltováním.








Hezký večer
Jana

6 komentářů:

  1. Indiansky patchwork -molas, je to podobne ?, jenom vrchni latka neni zacistena. Zacistovani v ruce je narocne, tohle vase je super napad. A to kviltovani nema chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě nevím, jestli je molas podobné, protože to neznám. Nejsem kovaná v patchworku, dělám co mě napadne a je možné, že se to něčemu podobá :). Tady ta horní látka taky není začištěná. Na té detailní fotce je to vidět. Ale prošití to pěkně drží na místě. A děkuji.

      Vymazat
    2. Na molas se pokladaji na sebe i tri, styri vrstvy. Prostrihanim se tvori vzor. Mne na tom odrazuje to zacistovani. Mam o molas knizku, koupila jsem si ji jen ze zvedavosti. Skousela jsem molas na tricku, tam se to zakladalo v pohode. Ja mam radeji ty rychlejsi verze na sicim stroji

      Vymazat
  2. Krásna práca,úžasný efekt.
    Jani, obdivujem, že si šla za svojim snom. V tejto oblasti nie je ľahké sa živiť.
    Prajem veľa tvorivých nápadov.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný výrobek, dobrý nápad s prostřihnutím lístků.

    OdpovědětVymazat