Translate

středa 21. září 2016

Dny otevřených ateliérů v Jihomoravském kraji

Milí čtenáři mého blogu, už delší dobu jsem nevložila žádný nový příspěvek a ani tentokrát vám neudělám radost a nový výtvor nebude. Intenzivně pracuji na jedné zakázce, tudíž není čas na vlastní tvorbu, ale přece jen mám pro vás jedno pozvání.

Přihlásila jsem se do akce "Dny otevřených ateliérů", které se konají tento víkend, tj. 24. - 25. září 2016.
Moje účast v této akci znamená, že o tomto víkendu máte u mě dveře otevřené a můžete se přijít podívat na to, co vyrábím, jak to vyrábím (barvit ale nebudu) nebo si jen tak o tvoření popovídat.




Protože zatím nejsem majitelkou vlastního ateliéru ani speciální dílny, zvu vás vlastně k sobě domů. Mou dílnou je totiž obývací pokoj, kuchyň a koupelna.

Přesnou adresu i kontakt najdete v záhlaví pod tlačítkem kontakt. Otevřeno pro vás bude od 10.00 do 17.00 po oba dva dny.

Hezký večer.
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat