Translate

pátek 18. března 2016

Přivolávám jaro

Na Fleru v klubu máme opět tématickou akci k Velikonocům. Nevím ještě přesně, co to bude, ale měli jsme za úkol vytvořit výrobek v jedné z těchto barev - červená, bílá, hnědá a zelená. Ani na pozadí se na fotografii neměla vyskytovat jiná, než vybraná barva. Sama jsem zvědavá na blog klubu Růžového pantera, který by měl vyjít příští týden, co z těchto výrobků vznikne. Ale teď už k věci. 

Já jsem si vybrala zelenou, protože jsem měla pocit, že z hnědé jsem teď dělala dost, bílá mě neoslovila a na červenou jsem neměla zrovna náladu. Asi blížící se jaro ve mně vyvolalo chuť vytvořit něco v zářivě zelinkavé. Zrovna jsem měla nabarvený kus látky v této barvě, sice byl úplně k jinému účelu, ale posloužil dobře. Ušila jsem z něj běhoun na stůl o velikosti cca 100 x 40 cm. Podložený je termolínem a prošitý zelinkavou nití Seralon ve stejném odstínu. Na tuto barvu vždycky používám Seralon, protože má přesně ten odstín, který potřebuju. A prošívalo se s ní moc pěkně. 









Hezký večer.
Jana

6 komentářů: