Translate

čtvrtek 10. prosince 2015

Kabelky s prošívanou klopou

Před nějakou dobou mě oslovila kamarádka, že by ráda malou kabelku. Měla jakousi hadrovou plandavou, jejíž tvar se jí líbil, ale chtěla ji v kombinaci zelené a fuchsiové. Obkreslila jsem si tvar kabelky, abych dodržela její přání, klopa se mi ale nelíbila, tak jsem ji udělala po svém. No, vyšla z toho úplně jiná kabelka, než byla ta původní, ale tak se mi líbila, že jsem udělala další dvě v jiných barvách a další dvě už mám nastřihnuté.
Velká není, je tak na mobil, klíče, kapesníky a peníze, má samostatnou kapsu na zip, která je schovaná pod klopou a malou kapsičku uvnitř. Popruh je nastavitelný a nejpříjemněji se asi bude nosit jako crossbody.
A tato černo-růžová je už majetkem mé dcery, která si sama vybrala barevnost a dostala ji ke svým pondělním devátým narozeninám.
A kdyby se vám nějaká líbila a chtěli byste si ji nechat ušít, pište nebo koukněte sem.










Hezký den
Jana

4 komentáře:

  1. Jani, nádherná kabelka, krásné, precizní vypracování!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat