Translate

čtvrtek 30. října 2014

Duhové variace

Před nedávnem jsem na Pinterestu (kde jsem nějakou dobu byla dost často a nacházela tam stále nové a nové úžasné věci) objevila obrázek s duhovými barvami. Už si nepamatuju, jestli to bylo sklo, malba nebo něco jiného, ale v hlavě mi hned vznikl obraz duhového polštáře s bohatým prošíváním. Jednotlivé barvy jsem od sebe oddělila šikmým proužkem v černé barvě a záda polštářku jsou taky černá. Každá barva má pak jiné prošívání.





 Na další polštářek, který je čtvercový, jsem zvolila bílý podklad a do středu naaplikovala květ složený z barevných slziček. Oba polštáře jsou z ručně barvených látek, samozřejmě s výjimkou bílé a také černé. Černou kupuji komerčně barvenou, protože mi zatím vychází při barvení spíše různé odstíny šedé než černá.




Z obou mám velkou radost a ten bílý byl prodaný dřív, než jsem ho stačila nafotit. Takže jsem si ho na focení vlastně musela půjčit. Někdy totiž trvá déle, než nastanou ty správné světelné podmínky. A v poslední době, když byly ty temné mlhavé dny, jsem prostě nedokázala udělat slušné fotky, No, popravdě jsem to ani nezkoušela. Konečně se ale zadařilo v úterý, kdy vysvitlo sluníčko a já využila hezké počasí a zahradu svých rodičů k hledání vhodného místa, pozadí, barev, světla, atd. A díky tomu jsem mohla dát fotky sem a vystavit věci i na Fleru.

Přeji všem hezký den.
Jana


2 komentáře:

  1. Oba jsou krásné, těžko vybírat. Prošívání opět nádhera.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! Už se moc těším na volnější režim, abych mohla prošívání zase zkusit, inspirujete k větším výkonům:-)

    OdpovědětVymazat