Translate

středa 2. července 2014

Pozvánka, už třetí

Milí přátelé,



stejně jako v loňském roce se i letos účastním Slavností Pernštejnského panství, které se konají v Nedvědici, na hradě Pernštejně a v okolí.

Účastním se této akce proto, že mám k Nedvědici velmi blízký vtah. Vyrůstala jsem zde, mám zde rodiče a velice ráda se sem vracím, protože je to krásné místo v údolí řeky Svratky, nad kterým se tyčí hrad Pernštejn. Hrad, který rozhodně stojí za návštěvu. Pro mě už takovou vzácností není, protože jsem na něj koukala celé dětství z balkonu. To si člověk rychle přivykne. Ale pro toho, kdo přijede na návštěvu, je to krásný pohled a zážitek.
 

Slavnosti se konají jako každý rok 5. a 6. července.

Pokud se do Nedvědice nebo na Pernštejn chystáte, ráda vás přivítám na své výstavě, která bude v základní škole. Tu najdete u rybníka, vlastně v centru hlavního dění. Ráda vás potkám a popovídám si s vámi. Hlaste se prosím ke mně, protože vy mě znáte z mých článků, z fotky, ale já nevím, kdo je na druhé straně. A udělalo by mi radost, kdybych vás poznala i osobně.

V základní škole mě najdete v této době:
pátek -  14.00 - 18.00
sobota -  9.00 - 18.00
neděle -  9.00 - 16.00

Nejspíš se tam budu vyskytovat i více, ale v tyto hodiny máte jistotu.

Oficiální program Slavností pak najdete zde. A je to akce, která rozhodně stojí za návštěvu.

Přeji vám krásný den a těším se na setkání.

Jana

4 komentáře:

  1. Moc mě mrzí, že se tam nedostanu. Program vypadá lákavě a výstavu ve škole bych též ráda navštívila. Pernštejn mám moc ráda. Jezdíme tam na kole a pohled na něj vždy okouzlí. Podobně jako pohled na "naši" Zelenou horu ve Žďáře n.S.
    Těším se, že se zde objeví fotky z výstavy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se nějaká fotka objeví, ale to víte, naživo to nebude :).

      Vymazat
  2. ahoj Jani, zrovna jsem přemýšlela kam na výlet s holkami v sobotu. to je dobrý nápad, asi zajedeme a určitě navštívíme i výstavu.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat