Translate

úterý 1. října 2013

Něco pro děti

V létě si u mě jeden pán objednal pro svoje dvojčátka dva medvídky. Jednoho pro chlapečka a jednoho pro holčičku. Jsou ušity podle časopisu Marina - střih Bellet design. Ušila jsem je z minky, pro neznalé je to moc příjemný úplet s chlupem, který je trochu podobný sametu a na těle je neuvěřitelně hebký a mazlivý. Člověk si může vybrat dlouhý chlup nebo kratší. Na medvídky jsem použila kratší a vypadají jako ze sametu.

Trochu problém byl sehnat minky v barvách, které by se mi líbily a samozřejmě s krátkým chlupem, který jsem už měla vyzkoušený z medvídka pro Kačenku a chtěla jsem proto stejný materiál, jen jiné barvy. Hledala jsem u nás, ale našla jsem pouze minky s ťupkama, které jsem nechtěla a pak ještě něco na Fleru, ale taky to nebylo úplně podle mých představ a navíc cenově dost nepříznivé. Nakonec jsem koukla na Etsy, kdo nezná, je to něco, jako u nás Fler, jen v angličtině a samozřejmě v daleko větším měřítku (odkaz zde), a našle jsem zde parádní obchůdek, kde si můžete minky objednat po půl yardu nebo po yardu nebo i v balíčcích a výběr barev je obrovský. Nakonec jsem si tedy látky vybrala v tomto obchůdku, zboží cestovalo z Jižní Korei a světe div se, cena včetně poštovného byla téměř o 200 korun nižší, než kdybych si zboží koupila u nás.

Výhodou bylo, že jsem objednávla celkem yard (na každého medvídka půlku), takže jsem se s cenou nedostala nad 22 euro a tato dodávka tedy nebyla zdaněna českou DPH.  Kdyby někoho zajímalo, odkud jsem objednávala, najdete obchůdek zde.

I dodávka  zboží byla překvapivě rychlá. Ačkoliv mi psali, že zboží do Evropy chodí tak 3 týdny, za týden jsem měla látky doma. A ještě jedna poznámka, neposílají půl yardu odměřeného tak, jak kupujeme látky u nás, tzn. že by ho klasicky ustřihli z celé šířky, ale je střižený celý yard a rozpůlená je šířka látky. Nedostanete tedy dlouhý pruh (minky se prodává ve větší šířce, než je u zahraničních látek obvyklých 110 cm, tuším že je šířka cca 150 cm) ale pěkný obdélník 90 x 75 cm. Alespoň tak to přišlo v balíčku mně. A teď už pár obrázků.




Díky za nakouknutí.
Jana

2 komentáře:

  1. Jani, ti jsou tedy nádherní, luxusní, úplně vidím, jak jsou heboučcí! A zároveň jsem níže obdivovala tvé šátky - dokonale elegantní kousky!

    OdpovědětVymazat