Translate

sobota 13. července 2013

Polštářky

Vymýšlení a tvoření polštářků je jedna z mých nejoblíbenějších činností. Můžu se na nich výtvarně vyřádit, jsou malé, takže se s nimi dobře manipuluje pod strojem a oproti dece jsou rychle hotové, takže se můžete brzy kochat výsledným dílem.

Následující dva polštářky vznikly pro mou výstavu, ale v plánu jsem je měla už dlouho. Už kdysi jsem na ně nabarvila látky a od té doby látky ležely a čekaly na využití. Minulý týden přišel jejich čas. Zkombinovala jsem ne úplně tradiční barvy, a to temně modrou se zářivou zelinkavou barvu. Prošívání jsem zvolila v kontrastní barvě, na modrý podklad zelené a na zelený modré. A místo lemu jsem tentokrát použila paspulku s vloženou šňůrkou. Je to zase něco jiného a mně se to líbí.

Při výběru prošívání jsem se opět koukla na stránky http://freemotionquilting.blogspot.cz/, kde najdete spoustu prošívacích vzorů. Jejich autorka je v prošívání opravdu úžasná. Mám od ní i knihu a rozhodně to nebyla investice, které bych litovala.

A důkazem toho, že se polštářky líbily nejenom mně, je to, že už jsou pryč. Přišla na návštěvu sousedka a tak se jí zalíbily, že si je odnesla. Více takových sousedek, se kterými se navíc ještě hezky povídá.




Hezký večer
Jana

1 komentář:

  1. jj ta paspulka tomu sedí ... zas krásná inspirace ... a minule jsi mne pobavila s názore, že je to koupené prošité a jen sešito dohromady ... njn ... ani občas netuší, co je za tím času a myšlenek viď ... Lenka ... krásné ju

    OdpovědětVymazat