Translate

sobota 19. ledna 2013

Kabelka zvaná Ema

Někdy v loňském či předloňském roce jsem se zúčastnila kurzu Kdyby tisíc tašek bylo, který vedla Bellet. Kdo ji nezná, koukněte se k ní na stránky www.bellet.cz nebo na její látkový obchůdek http://www.belletfabrics.cz/.
V tomto kurzu se šilo několik různých kabelek a jedna z nich nesla jméno Ema. Zpočátku mě až tak nezaujala, když jsem ale přemýšlela, co si vezmu v červnu na svatbu svého bratrance, padla mi tato kabelka do oka. Protože moje oblíbená kombinace barev je už delší dobu fialová se zelenou, bylo jasné, že kabelka bude také v těchto barvách. A dokonce jsem se rozhodla, že bude nejen kabelka, ale i nové šaty. To byl ode mě výkon, protože šití oblečení nepatří zrovna k mým oblíbeným činnostem. S výsledkem jsem ale byla velmi spokojená, a zde jsou fotky:


Střih: Bellet design

Kabelku jsem hrdě nosila a chlubila se s ní, protože jsem s ní byla opravdu spokojená. Díky tomu zaujala i několik dalších lidí, kteří si ji u mě objednali. A díky tomu vznikly další tři kousky.

K této látce jsem nenašla žádno vhodnou doplňkovou látku, tak jsem ji doplnila ručně barvenou citrónově žlutou.
Střih: Bellet design
Střih: Bellet design

Střih: Bellet design
No a protože je tato kabelka hezká, praktická, pěkně drží tvar, což se mi líbí, tak v brzké době přijde na svět další, tentokrát v hnědých tónech.

Jana

3 komentáře:

  1. Krásné všechny a hlavně ta čistota práce. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné, jedna hezčí než druhá a protože znám i kvalitu látek, tak vím, že dlouho vydrží ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani ... máš je nádherné ... krásně vypracované a nakombinované ... Lenka

    OdpovědětVymazat